9 Haziran 2013 Pazar

Antalya İkinci El Eşya Alım Satım Yapmak İsteyenler İçin

Antalya İkinci el eşya alım satım
Antalya İkinci el eşya alım satım


Turizm Kenti Olan Antalya da İkinci el eşya sektörü bir hayli gelişmiştir. Önemli olan doğru firmayı bulmak ve uygun fiyata alım satım yapabilmektir. Antalya ikinci el eşya alım satım işlerinde çok farklı fiyat teklifleri almanızda mümkündür. Benim size tecrübelerime dayanarak tavsiye edebileceğim Dünya Spot bu konuda en iyi firma diyebilirim. Bu tecrübeyi nasıl edindiğime gelince; Antalya da öğretmenlik yapan ve tayini İstanbul a çıkan bir komşumun eşyalarını satmak istemesiyle başladı bütün maceramız. İnternetten Anyalya da ikinci el eşya alan firmaları aradı ve  telefonla onlara tek tek ulaşmaya çalıştı. Bir kaba üslup ve bir o kadar da ukala tavırlarla karşılaşmaya başladı ve bu eşyaları satmaktan vazgeçmek üzereydi. Sonra ben son bi deneme yaparak Dünya Spotu aradım. İlgi alaka 10 numara ve hemen gelip eşyaları gördüler ve fiyat verdiler , Nakliyede de bi sorun yok dediler. Onlar gittikten sonra biz dururmuyuz bi kaç  Antalya ikinci el firmasından daha teklif almaktan ne çıkar diye yine telefona sarıldık bi kaç ismini vermek istemediğim firmayla temas kurup onlardan da fiyat teklifi aldık fakat o kadar vakti boşa harcadığımız için pişman olduk. Arada uçurum kadar farklar vardı, en iyi teklifi veren firma bile çok gerilerde kalmıştı. Vakit kaybetmiş olsakta içimiz rahattı ve sonuç mutlu sondu. Herkese tavsiyem sizde bi çok firmaya danışabilirsiniz fakat Dünya Spot u aramadan Antalya ikinci eşya alım satım yapmayın bu işten karlı çıkın.

0 yorum :

Yorum Gönder